tisdag 9 september 2014

Draksnutte och ryggont

Halloj

Igår hade vi syjunta och oj så trevligt det var, Mo och Bo var också med så nu är vi 5st. Det virkades och stickades hemna hos He, åt äppelkaka och fruktsallad, diskuterades filmer och böcker. Så skoj!!
Nästa gång är vi hos Bo. Jag virkar på en draksnuttis till en liten baby, alla småttingar behöver väl en egen drake ;-)

Idag har del 2 i följetongen om ryggen utspelats. Det visar dig att det är min höft som är grundproblemet.. Den mår inte så bra och drar med sig mina muskler på dåligheter. Nytt träningsprogram och akupunktur i morgon, hur ska det gå? Jag som är då ini h-vete rädd för allt som liknar sprutor.. jaja om jag tuppar av är det ju bara att fortsätta sticka nålar i mig ;-)
Vi pratade om att skratta högt för sig själv på allmän plats igår och hur man skäms lite när man blir påkommen. När jag står vid övergångstället på väg hem, börjar tankarna vandra och kommer jag på mig själv med att skratta högt. Dessutom mumlar jag lite för mig själv, dvs alla kriterier för dårskap uppfyllda i ett nafs. Mannen brevid tittar lite märkligt på mig och tar nåt steg till höger. Jag vill förklara för honom att jag inte är galen men inser att det är ännu galnare så jag bara kniper igen och känner mig dum..
Jag är ju inte galen eller är det vad en galen människa skulle säga? Kanske bara lagom galen och disträ hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar